Konuk Defteri

Lütfen daha önce katıldığınız bir seyahatiniz ile ilgili görüşlerinizi burada paylaşın.
Sağ taraftaki kutucuğa mail adresinizi girerek blogumuzu takip edin.
Teşekkür ederiz

Gezino

9 responses to “Konuk Defteri

1. Çok keyifli bir gezi oldu. Madrid-Toledo-Cordoba-Sevilla-Granada-Valencia-Barcelona-Gerona şehirlerini 8 gün boyunca güleryüzü ve esprileriyle daha da zevkli hale getiren rehberimiz Yavuz Aydın’ın katkılarıyla fazla yorulmadan gezebildik. Konusuna hakimdi, ingilizce bilmeyen garsonlara karşı zorda kaldığımızda içtenlikle yardım etti ve turun %90’ının kadın olduğunu düşünürsek tüm kaprislere nazikçe göğüs gerebildi 🙂 Prado müzesine ayrılan saatin bana az gelmesi ve Granoillersdeki otelin tavrı dışında büyüleyici bir gezi oldu. Teşekkürler.

2. Ben, arkadaş grubum ile düzenlediğin çok keyifli ve güzel geçen turlarına katıldım.Gezilerde gittiğimiz yerlerin tarihsel ve kültürel güzellikleri, değerleri hakkında bilgilenirken özenle seçilen otellerde kaldık; en güzel ve lezzetli yöresel yemekleri yedik.Gerek yolculuk sırasında, gerek gezintilerde bütün misafirlerine gösterdiğin ilgi ve özen için sana teşekkür ederiz.

• rehberimiz yavuz beye ispanya gezisinde bizlere gösterdiği yakın ilgisi ve bazen yardımsever tavırlarından dolayı çok teşekkür ederim. o bizden biriydi aslında o denli ısınmıştı grupla. otellerde, lokantalarda, müzelerde ve bütün sosyal mekanlarda konuklarına içtenlikle yardımcı olması bu işi sevdiğinin en büyük göstergesiydi belki de. e her ne kadar prensipleri uğruna bizle gece dışarı çıkma teklifini kibarca geri çevirse de yine de kendisini çok sevdim 🙂 bir arkadaş daha kazanmış olduk , herşey için teşekkürler 🙂

3. Tuareg Tur organizasyonu ile 12-20 Nisan arasi gerceklestirdiğimiz gezimizi profesyonel yaklaşimıyla,esprileriyle her konuda yardimci olarak güzelleştiren, sorunsuz ve keyifli geçirmemizi sağlayan rehberimiz Yavuz Aydin a teşekkürler

4. Ocak ayinda 90% ogretmelerin olusturdugu bir grupla 4 gunluk Barcelona turu yaptik. Tek kelimeyle harikaydi? Neden mi? Ilk gun turist gibi Barcelona’yi hikayeleriyle gezdik. 2. Gun , gotik mahallerde halkla iciceydik ve ispanyolca konusuyorduk tabiki Yavuz’un verdigi karttaki 10 kelimeyle. Sonrasinda topluca metro agini ogrendik. Sarap mahzeninde yemek yedik, manastira gittik ( gitmelisiniz). Otelimimiz ve transferlerimiz cok basariliydi. Bu turda Yavuz Bey hikayeleri ve tarihi birlestirerek cok keyifli aktardi bize. Sikici robotlasmis bir anlatimdan uzak durdu. Yeni turlarini dort gozle bekliyoruz.Kaliteli ve keyifli bu Barcelona turumuz icin cok tesekkurler.

5. Rehberimiz Yavuz için ne desek az olur.27 / 30 ocak tarihleri arasında onunla ilk defa yaptığımız BARSELONA turundan tahmin edemeyeceğimizden fazla memnun kaldık.Çoğul konuşuyorum benim önerim ile katılan tüm arkadaşlarım da aynı fikirde.4 günün nasıl çabucak dolu dolu geçtiğini dönünce, konuştukça, resimlere baktıkça ve de arkadaşlara anlattıkça daha iyi anladık.Tarihi , tarihi eserleri seven benim için gezimiz muhteşemdi. Yavuz Bey araya kattığı esprilerle bizleri sıkmadan, akıcı bir şekilde, gidilen yerlerle ilgili kalıcı bilgiler verdi. Sorunsuz geçen bu geziye katılmakla ne iyi yapmışım , ne iyi yapmışız REHBERİMİZ YAVUZ ile gitmekle.
    Eminim daha bir çok turda birlikte olacağız.Keyifli bir şekilde geçirmemizi sağladığın dört gün için teşekkürler…

6. 27/30 ocak tarihleri arasında çıktığımız BARSELONA gezimizden REHPERİMİZ YAVUZ AYDINının güzel ve espirili anlatımları sayesinde ben ve diğer arkadaşlarım çok memnun kaldık. Daha öncede yurtdışı gezilerimiz oldu bir çok rehper tanıdık ama YAVUZ BEYİN hakkını vermek lazım. Bir kere işinden keyf aldığını hissettik ki bunu bize olumlu şekilde yansıttı. Kısa bir turdu ama gördüklerimizin yanında göremediğimiz yerlerin bilgisinide BİR MASAL edasıyla yaşatarak anlattığı için çok zevk aldık. Hiç sıkılmadık. Bütün ekstra turlara katılım neredeyse tam kadro katıldık. Bu da rehperimizin grup içi etkileşimi ve birlik beraberliği güzel sağlamasıydı. Bütün bu olayların yanında bu kadar SAYGILI bir rehberle seyahat etmekten ayrıca mutlu oldum. Buradan YAVUZ AYDINA tekrar teşekkür etmek isterim. İnşallah bir dahaki seyahatlerimizde yavuz bey gibi rehperlere denk geliri. sayehaylerimizden mutlu döneriz. ASU GENEZ.

7. hemen sıcağı sıcağına yazayım 🙂 18-23 Mart Endülüs turuna katıldık .. kısa zamanda çok eğlenceli bir gezi oldu bizim için. Rehberimize gelince : işini sevdiği her halinden belli, bilgisi gayet iyi, grup koptuğunda yarı masal- yarı hikaye ama akılda kalıcı anlatımları başarılı.. hele ki ince espirileri ve grubun %95 i bayan iken tüm kapris ve zaman aşımlarıyla başetmesi şahaneydi :))) Buradan tekrar teşekkür ediyoruz YAVUZ AYDIN …

Diğer turlarında görüşmek üzere …